Post by lantingwallterzo on Mar 5, 2022 13:47:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Force Reloaded ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Force Reloaded IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Sky Force Reloaded 2022 version ▞▞▞
Kei leuk spel. Aanrader
10 levens per dag, 20 sterren per leven, 750 sterren voor de eerste upgrade, verwijderd na 2 dagen want ik zit nog steeds vast op niveau 1
Bovenkant!! Spel!
호일 공예 3D 캐주얼 게임 ptyt
Hoi
Veel te moeilijk, raak niet eens door 1ste niveau
Het spel is echter goed, ik heb betaald voor de Plane Generator (in aankoop) die de productie van vliegtuigen blijkbaar dramatisch versnelt, maar niet genoeg nog steeds gekke wachttijden versnelt. KOOP GEEN GELDVERVAL. Waarom je zou moeten wachten om te upgraden is een raadsel, gewoon een andere manier om veel geld te verdienen. De aankoop zou gewoon het wachten moeten verwijderen. Google moet voorkomen dat apps je kunnen oplichten.
het is soms onmogelijk om te spelen vanwege de vertraging in het spel. Ik kan het vliegtuig niet besturen en jij sterft. kan het gerepareerd worden?
Sky Force Reloaded ஆர்கேட் uzx
Een goed spel maar een slechte uitvoering. In principe moet je hetzelfde niveau meerdere keren spelen, zodat je sterren kunt krijgen en kunt upgraden. Helemaal niet lonend. Ik hou van grindable games waarbij het niveau elke keer anders is. Dit spel heeft dat niet en het wordt na een tijdje saai.
Gewoon een geweldige game👍👍👍
Beste spel ooit!!!
deze shooter is geweldig. gepolijste graphics, zeer goede balans. gewoon super.
Super spel! Lekker oldskool!
Ik hou echt van dit spel, maar het wordt erg frustrerend naarmate je verder komt in het spel. Als ik ongeveer een half uur bezig ben met het doorlopen van mijn 10 beurten, moet ik 10 uur wachten voordat ik weer kan spelen. Natuurlijk kan ik sterren uitgeven om mijn beurten op te laden, maar ik geef liever de sterren uit aan het upgraden van mijn vliegtuig. Ik moet wachten op de upgrades waaraan ik zojuist ook sterren heb uitgegeven. En je raadt het al, hoe hoger je klimt, hoe meer de kosten van alles samenkomen, waardoor het in wezen een totale belemmering is om vooruitgang te boeken.
de niveaus zijn verbluffend, er zijn enkele gekke dialogen. maar er gebeuren te veel dingen op het scherm, op de achtergrond. voor sommigen is het een indicatie van zorg, anderen (zoals ik), het is verwarrend en focusgedreven.
Ik hou van dit spel. De graphics zijn geweldig, het is grappig en ik vind het een uitdaging. Zo uitdagend zelfs dat ik, na wat leek op de 500e keer dat ik er niet in slaagde alle mensen te redden in de Insane-modus voor Stage 8, zo hard in mijn telefoon kneep dat het scherm brak. Nu is het nog uitdagender!
Repareer alstublieft uw B1-missies, het is bijna onmogelijk om te voltooien en maximale upgrades zijn volledig nutteloos.
Te slordig, zelfs voor mobiele normen. Zeer mooie graphics en gameplay, maar het is gewoon veel te veel om steeds weer dezelfde levels te moeten doen om naar een ander level te gaan. Naar niveau 7 gaan is ongeveer zoveel als ik kan uitstaan.
Topspel. Geen overload aan toevoegingen, geen lootbox nest etc. Gewoon een leuk spel zoals het hoort te zijn.
Uitstekende grafiek. Eenvoudige maar uitdagende en vermakelijke gameplay. Absoluut een farmfest- en advertentiespeler als de speler niet bereid is te betalen, wat ik had gedaan en de meeste niveaus wist te wissen (alleen nog veel meer landbouw voordat ik alles kan wissen). Ik zou nog steeds willen vragen dat een advertentieaanbod om prijzen te verdubbelen na een overwinning wordt toegevoegd in plaats van alleen een aanbieding op een verlies.
Sky Force Reloaded Arkada auaw
Vreemd bevredigende, zeer uitdagende, verticaal scrollende shoot-em-up. Licht op microtransacties, het uitschakelen van advertenties is naar mijn mening een must (kost $ 1,99) en zoals zo weinig titels op Android is offline spelen beschikbaar (wat betekent dat je kunt spelen zonder netwerkfuncties te gebruiken in tegenstelling tot nieuwere gametitels).Graphics zijn erg mooi op Android en voor degenen die het niet kennen is dit spel beschikbaar op een groot aantal apparaten. 60FPS op S8 en hoger. Je zult waarschijnlijk de 60 halen, zelfs op minder krachtige apparaten, behalve in latere stadia.
De mensen die deze positieve beoordelingen geven, zijn ofwel gelinkt aan de ontwikkelaar of worden betaald. Het is geen slechte shooter, maar het voelt helemaal niet af. De besturing heeft wat werk nodig, het levelontwerp is ingewikkeld en de menu's en interface missen ENIGE beschrijving om aan te geven waarop je klikt. Ik kon zien dat het een leuk spel is, maar zoals het er nu uitziet, voelt het als verlatenheid.
Het is een goede uitdaging, maar een enorme sleur om alles voldoende te upgraden om vooruitgang te boeken op de moeilijkere moeilijkheidsgraden of hogere niveaus. Ik vind de power-up-wapens soms een beetje lastig om op tijd te gebruiken wanneer ze onder intens vuur staan - als de game multi-touch zou kunnen ondersteunen en de power-up-pictogrammen permanent op het scherm (zoals de PS4-versie) voor gemakkelijke toegang, zou het zijn een verbetering plus waardoor je in één oogopslag kunt zien wat er nog in je arsenaal zit. Ik geniet van het spel, hoewel ik 'de klauw' aan het ontwikkelen ben door mijn telefoon zo intens vast te houden tijdens het spelen, dus ik kan niet te lang achter elkaar spelen!
Deze game is verreweg de beste shoot-em-up-game voor mobiel. Het heeft echter weinig niveaus met een extreme toename in moeilijkheidsgraad die vereisen waarom te veel slijpen vervelend wordt. Ik wil niet 100 keer hetzelfde level spelen om het vliegtuig te upgraden. Ik ben echter bijna klaar met alle sterren op de krankzinnige moeilijkheidsgraad zonder geld uit te geven. Het is leuk genoeg om me terug te laten komen. Ik wou alleen dat er meer aan de hand was.
Erg leuk spel, maar als je stopt met spelen en opnieuw wilt installeren, herstelt het spel deze voortgang niet en dwingt het je om vanaf het begin opnieuw te spelen. Ik denk dat dat een dealbeker is: je steekt vele uren in een spel, en dan moet je om de een of andere reden je telefoon formatteren, dus je moet helemaal opnieuw beginnen?! Dat is niet logisch.
ik hou van dit spel op mijn xbox, maar deze versie is een beetje wankel op de comtrols. ik vind het niet prettig dat ik de hele tijd mijn vinger in het vliegtuig moet houden. waardoor je alles op het scherm uit het oog verliest als je het vliegtuig opstapt. als er een manier was om niet mijn hele scherm te blokkeren, zou dat geweldig zijn.
heb dit spel het langst gehad, het is fantastisch, maar het is idioot hoe lang het duurt om een upgrade uit te voeren of kaarten / scheepsonderdelen ECT te krijgen, oh en in godsnaam als je een ECT-kaart oppakt, zou je het niveau niet moeten voltooien om het te ontvangen, grrr
Sky Force Reloaded ஆர்கேட் uzx
De missies zijn geweldig en het is een uitdaging op het harde en krankzinnige niveau, maar door strategieën te bedenken, kan men aan de missievereisten voldoen.
Ik zou willen dat je dit kapotte spel zou repareren, zodat de besturing niet willekeurig stopt met werken. Het vliegtuig stopt gewoon helemaal met bewegen en het scherm reageert helemaal niet meer, het spel wordt dan geforceerd gesloten. Ik ben een XZ Premium op Oreo, het ligt niet aan mijn telefoon.
Eerder 1 ster gelaten, omdat er geen cloudbesparing was. Ik was snel terug en.... Het spel is geweldig, er zit een ziel in. Toch wil ik die cloudbesparing.
Uitstekend spel. Veel plezier, geweldige graphics, goede herspeelbaarheid. Mijn enige twee gedachten zijn 1) Het is een beetje zwaar voor de batterij, dus kijk uit. 2) Ik zou graag een revive-functie willen zien. Zeg een advertentie bekijken of een bepaald aantal sterren betalen om weer tot leven te komen.
Te veel sleur. Als je een level voltooit, zou je vooruitgang moeten boeken, je hoeft het niet nog 50 keer te doen om te upgraden en de medailles te krijgen. De game is goed genoeg om te verkopen, maar zit vol met microtransacties. Meh
Nog nooit een spel gezien dat niet wil dat je het meer speelt. Er is een premie die het niet goed doet en als je niet goed speelt om opnieuw te spelen, moet je de prijs betalen. Ik weet niet zeker of ik het eens ben met het spelmodel, ik zou liever de installatie ongedaan maken en naar een ander spel gaan.
Elke keer dat ik dit spel download en begin te spelen, werd ik er meteen aan herinnerd waarom ik het de vorige keer verwijderde. Deze game is erg frustrerend, de voortgang is belachelijk traag en je moet veel grinden. Als je van dit spel geniet, moet je een leven krijgen.
geweldig spel. goede gameplay, besturing, muziek etc. grootste nadeel is dat de voortgang na een week of twee volledig stopt. ik heb in geen weken een nieuwe kaart ontgrendeld of een nieuwe medaille gekregen, laat staan diamanten/assisten verwerven. het is triest dat ik waarschijnlijk gewoon de game zal verwijderen en afsluiten in plaats van de honderden uren te verspillen die nodig zijn om de resterende upgrades of medailles te voltooien.
De besturing en graphics maken dit een van de beste mobiele games die ik ooit heb gespeeld, maar het is te zwaar voor mijn smaak. Je moet hetzelfde level meerdere keren spelen (of echt geld betalen) om zinvolle upgrades aan je schip te maken. Dat is een dealbreaker voor mij.
Dit spel wordt steeds beter. Ga zo door
Het is een goed spel, je moet onder iemands heersende duim zijn, of betalen om te spelen als dat sloop is wat ze willen ik hoef niet te spelen of op mijn apparaat te hebben. Het lijkt erop dat wanneer je vooruit komt, de kogelballen van de vijand langzamer zullen gaan of niet meer bewegen . Mijn spel begint soms te vertragen en ik moet meer spelers met contant geld kopen of tot enkele uren wachten om meer schepen te krijgen. Alle domme kleine eigenaardigheden om jezelf te vermaken. Ik kan niet uitleggen hoe als je 100% vijanden 100% van alles vernietigd en je een lager aantal sterren krijgt dan 70.000, je 100% of meer dan 71.000 krijgt, je 100% krijgt, maar je krijgt voor niets 100% in 71.000 ?😕. Het is heel handig dat het spel glitches tijdens baasgevechten en je wordt vernietigd. Wow, ik heb een CD e gespeeld voor weken om genoeg munten te krijgen om wapens te upgraden en nog steeds niet de moeite waard game glitches, zelfs wanneer op wifi
Het is te gek. Heel, heel erg moeilijk om een klus te klaren bij elk gevecht met behulp van de telefoon. Het is alsof we meer 20 moeten vullen van elk type hobbelvermogen. Het ruimteschip helpt niet veel, zelfs niet nadat alle wapens al maximaal zijn. Het is gewoon willen dat we het voor altijd blijven proberen. Als de tabletversie een kleiner schip heeft en veel ruimte om te manoeuvreren, zal ik mijn vrienden lenen om het te controleren. Te veel herhalen zonder vooruitgang is niet leuk.
zo moeilijk om sterren te verdienen, vliegtuigen te upgraden hebben zoveel sterren nodig en moeten wachten bij het upgraden, dus ik geef 3 sterren, het spel is zo goed als je het repareert, ik geef 5 sterren
Geweldige game ... maar laadt niet, blijft hangen op het logoscherm, dan moet ik geforceerd stoppen met app-info ... Als de ontwikkelaars dit oplossen, is het een full-pass-time-game
Ik ben er echt dol op en heb zelfs voor dingen erin betaald, maar ik kan opnieuw betalen als je de andere spelsuggesties kunt geven. Stop alsjeblieft met het tonen van je andere games na elke game, het is vervelend. Alsjeblieft, ik kan je ervoor betalen.
Sky Force Reloaded እንቅስቃሴ ያለባቸው aqow
Speel al meer dan 3 jaar. Ongeveer € 50 uitgegeven. Ik kan nog steeds niet veel dingen betalen, dingen verdubbelen, verdrievoudigen en verviervoudigen in prijs terwijl je bouwt. Geld niet. Ik heb zelfs betaald om mijn geld te verdubbelen, nog steeds niet genoeg om te upgraden. Ik ben het ook zat om 3 uur te wachten op mijn schip om te upgraden, en ik betaal geen duizenden om dat te versnellen. Ik hield echt van dit spel, maar hebzucht is een walgelijk gezicht dat je draagt. Geniet van mijn £50.
Graphics, niet slecht, gameplay en controle, één woord, verschrikkelijk!, Verspil je tijd niet...
Leuk spel Ik speel het spel sinds de Nokia-telefoon op het symbian-platform en ik vind het zo leuk ... maar ik zou zo aardig kunnen zijn als de ondersteuningsdrone kan worden geüpgraded zoals het hoofdkanon op Sky Force herladen en Sky Force 2014 en ik hoop dat de ontwikkelaar kan dat..dank je
Nostalgisch! Ik speelde dit spel toen ik een kind was in mijn Nokia-telefoon. Ik hoop dat je een 2006-versie van het spel kunt toevoegen, laten we het de klassieke modus noemen. Ik hoop ook dat je andere games zoals Explode Arena terugbrengt!