Post by lantingwallterzo on Mar 5, 2022 13:50:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespill - jigsaw puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespill - jigsaw puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke mynter ▞▞▞
▞▞▞ Puslespill - jigsaw puzzle 2022 version ▞▞▞
Jigsaw Puzzles - puzzle game Teka-teki gax
ALT FOR MANGE ANNONSER! Avbryt spillet, midt i puslespillet. Jeg er nesten klar til å avinstallere. Jeg liker det, men de hyppige avbruddene gjør meg sint. Jeg forstår at noen annonser er nødvendige for å støtte dette gratisspillet, men bør aldri avbryte et puslespill. Prisen din virker bra. Kanskje tilby en gratis prøveperiode, uten annonser? Så vi kan vurdere før vi bestemmer oss for å kjøpe.
helt greit
Jeg gjorde mitt første puslespill og ble koblet fra to ganger. Jeg vil gi deg beskjed når jeg vet hvordan jeg skal VURDERE denne appen. Det har vært en stund, men jeg har spilt på appen din og ble avbrutt så mange ganger mens jeg tok et bilde at jeg kommer til å avinstallere appen din. Synd fordi du har noen virkelig vakre bilder, men WAAAAY for mange annonser.
Blocky Car Racer - samochody Wyścigi gex
Dette kan bli et fantastisk puslespill. Jeg forstår behovet for annonser og har ikke noe imot noen (jeg ble sendt til dette spillet fra en annonse i et annet kryssordspill). Men 4 annonser under spilling i det nest minste puslespillet er for mye for meg. Den "annonsefrie" avgiften er liten, men for noen av oss er til og med noen få dollar for mye. Også, da jeg først startet, var de fleste gåtene låst, så valget for flotte bilder var lite. Jeg skal installere og finne et stikksagspill som er mindre annonsepåtrengende.
Skulle ønske det var litt konkurranse, kanskje klokke eller noe....
Altfor mange annonser er virkelig skjerpende, så tre puslespill ned, og nå avinstallerer jeg det når annonsene går farvel under spilling. Jeg skal installere annonser på nytt før og etter hvert puslespill bør være den eneste gangen, og den eneste måten å bli kjent med dem på er å betale nesten $6,00 som jeg nekter å gjøre...det er synd fordi jeg virkelig liker noen av valgene.
Jeg likte dette spillet nok til å betale for annonsefjerning. Jeg skulle betale for det igjen på datterens konto slik at hun kan slutte å ta telefonen min for å spille den. Det ser imidlertid ut til at oppdateringer har fjernet de mest nyttige funksjonene. Du kan ikke bruke området utenfor grensen lenger, kan ikke zoome og låse brettet for å konsentrere deg om ett område, kan ikke flytte alle brikkene tilbake til brettet for å rydde opp. Jeg ville ikke spilt gratis med dette formatet. Det pleide å være nesten perfekt. Skal se etter noe annet nå.
Dette er en flott, avslappende puslespill-app. Tonnevis av vakre gåter å velge mellom. Min eneste klage er at etter å ha gjort en fabrikktilbakestilling av telefonen min, er alle gåtene jeg hadde låst opp nå låst igjen.
Gode gåter og fint å angi antall brikker, men annonsen spam er over toppen. Jeg skjønner at de trenger å tjene penger, men når de legger ut spilleannonser som hver 15. brikke er det ekstremt forstyrrende
Fint puslespill
Får meg trøtt
Morsomt og bh
Dette er nylig endret/oppdatert. Det er nå ingen steder å legge ut brikkene i forskjellige farger/deler osv. Den eneste brukbare delen av skjermen er innenfor de fire hjørnene av stikksagen, noe som gjør det nesten umulig å sortere bitene. Ekstremt skuffende og totalt unødvendig forandring. Vennligst gå tilbake til den eldre versjonen.
Puzzle - gioco di rompicapo Rompicapi lmxq
Ingenting annet enn annonser. Hvert 2-3 stk. Sletter
Jeg.Elsker.Dette.Spillet!! Man lager fantastiske bilder og kan velge hvor mange brikker man trenger! 10 gir jeg dette vidunder verket! Men jeg kjønner ikke hvorfor dette er voksene... Jeg er et barn!
Disse er veldig pene, men brikkene har en tendens til å flyte rundt når du prøver å plassere dem. Annet enn det er det flott.
Spille er veldig gøy det er det beste spilte synest jeg 🤔 Men noen ganger synst jeg det er litt vanskelig men det er gli selom.
Jeg liker gåtene virkelig, men det er alt for mange annonser ... ville gitt en 5-stjerners rangering hvis ikke for det.
Veldig bra spill, men ender opp med å ta mye lagringsplass på telefonen. Ville vært flott på nettbrett eller iPad.
Jeg begynte å elske gåtene, og plutselig begynte de å fryse om meg. Jeg måtte avinstallere den. Jeg likte disse gåtene fordi de var trege og stille. Vanlig. Ingenting om å prøve å komme til andre nivåer eller få poeng som Guru-oppgaver. Jeg håper du kan finne ut av problemet fordi jeg vil installere det på nytt. Takk så mye
Veldig hakkete, vanskelig å legge brikkene på plass
Morsomt og flotte bilder. 😊
Skjermen er veldig følsom og du kommer ut av spillet, veldig irriterende.
Jigsaw Puzzles - puzzle hra Hlavolamy zyx
Veldig vanedannende med et bredt utvalg av gåter - og annonsene er ikke for påtrengende
I dag endrer jeg anmeldelsen min.. Dette pleide å være en 5-stjerners app. Nå er det ikke annerledes enn noen annen puslespill-app. Jeg vil gi den 2 stjerner fordi det ikke gir deg tid. Annonsene gikk fra en enkelt 5 sekunders annonse etterpå, til en annonse før, etter og minst 3 under puslespillet. Det er for irriterende. Spesielt siden jeg leker mens jeg ligger i sengen med babyen min. Jeg pleide å vite når den enkeltannonsen kom, nå vet jeg aldri når en kommer. Jeg burde ikke måtte holde telefonen skrudd ned for å spille. Avinstallert.
Jigsaw Puzzles - puzzle games Slagalice pvdl
Veldig artig!
Deilig avkobling med puslespill. Og fint å kunne ha det på telefon slik at det ikke tar opp plass på hyllene hjemme.
Søte gåter, men å flytte brikkene rundt er vanskelig på nettbrettet mitt. Prøvde å flytte dem med fingeren og bruke en pekepenn med gummitupp med samme resultat. Ok, jeg sletter spillet. Ikke bare er puslespillbrikkene et problem, men det er alt for mange pop-up-forstyrrelser mens du gjør puslespillene. Tar bort moroa.
Jeg synes svaret ditt angående opplastingen av appen gjør er etter min mening søppel siden opplastingshastigheten er høyere enn nedlastingshastigheten. Appen laster opp mer data enn den laster ned, så hva er det egentlig den laster opp? Laster jeg opp annonser? Du må gi absolutt klarhet i hva som egentlig skjer, personlig snuser jeg en rotte et sted.
Appen har nå spilllyder som ikke slår seg av selv om jeg prøver. Vennligst fiks det.
Jeg liker det så underholdende, men så mye juleoppgaver